Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Sunday, May 18, 2008

Seminar Persediaan ke IPT 2008/2009

Assalamualaikum~

Sudah smgu tak update blog. Alhamdulillah..akhirnya tcapai jua hasrat nak jadi ahli jawatan kuasa orientasi Minggu Pengurusan Pelajar Baru Matrikulasi 2008/2009 =) seronok dapat bkenalan dengan adik2.

Seminar Persediaan ke IPT 2008/2009 diadakan di UTM, Jalan Semarak. Bermula jam 9 pagi. Sedikit malangnya, x ramai yg hadir =( sedey je..tp byk juga pengetahuan yang dapat diambil. Pengalaman mengajar erti kehidupan yang lebih bmakna, d samping mengenali ALLAH yang Maha Esa. Kebaikannya, dapat berkenalan dengan kawan baru. Sesungguhnya ukhwah itu ada di mana2 tanpa mengmbilkira tempat dan masa. (mcm2 tlintas di pikiran) Yang penting tunggu result keluar dulu, 20 mei nih (seram dalam ketenangan..hu3)

Prof Dr Esah dan Encik Azhar amat ramah orgnya. Senang di ajak bborak, bbual..tak rasa janggal. Nice meeting u, prof! see u again. Myb i don't choose UTM for our further study..cz UTM courses more focus on engineering and tech. But I like UTM lecturer..friendly! Kepada adik ain semoga berjaya dlm setiap lapangan hidup ini! Moon, ingat amal slalu yeh..kepada yang lain2, wish u all the best. 20 MEI 2008...Result will comes out! wait for it. Ssungguhnya ukhwah ada d mana2, dan selalu ada =)

Image Hosted by ImageShack.us

0 Buah fikiran:

 

IMPIAN

Tulisan ini [8:53] menyedarkan diri ini bahawa nasib itu kita tentukan atas aturan Allah, tidak harus leka dengan dunia.

Tulisan ini [17:72] membuka mata diri ini untuk melihat dunia dari kacamata Islam yang syumul.

Tulisan ini [35:5] meletakkan diri dalam zon berjaga-jaga dengan dunia agar tidak mudah terpedaya.

Tulisan ini [95:4] tidak akan sia-siakan ciptaanNya yang sebaik-baik kejadian, maka berbaktilah.

Dengan izin Pemilik jiwa,
Mencapai kemucak cinta Ilahi ke syurga hakiki.
Melengkapi sebahagian iman ini. Insya Allah.

Bergelar doktor Islami menuju rahmah nur jannah. InsyaAllah.

AZ-ZIARAH

Blog Archive

 
Blogger Templates