Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Saturday, May 10, 2008

I'd Fall In Love..Really?

Aku telah jatuh CINTA! or in english we can say it as I'd fall in LOVE..ayat mantap nih! Boleh jadi tajuk lagu or tajuk drama bersiri or tajuk teater..wah3, sejak bila ni~

Betul ke amal? Dengan siapa? He3..(True or false? Who know me, will know the answer) No la! Jatuh cinta dengan manusia tu takdelah. Just want to share this pic. KEMPEN CINTAI ALLAH DAN RASULULLAH =) Mantapkan ukhwah, cintailah sahabat kerana ALLAH. Peliharalah ukhwah itu agar ia tidak tercemar dengan perbuatan yang mengundang kemungkaran ALLAH. Tajuk entry ni mmg takde kena mngena. Cuma sebuah TAJUK! =D

Hm, mngantuk pula rasanya. Baru balik dari SEMINAR PERSEDIAAN KE IPT sesi 2008/2009 di Universiti Teknologi Malaysia..InsyaALLAH akan diceritakan kemudian. Best! Ada kawan baru..later k?
see this...


Carilah cinta ALLAH, kerana disana cinta yang sejati dan hakiki. Tidak dapat ditukar ganti. Usah leka dengan cinta manusia yang belum tentu membawa ke syurga. Waallahu'alam ~~<(@)

0 Buah fikiran:

 

IMPIAN

Tulisan ini [8:53] menyedarkan diri ini bahawa nasib itu kita tentukan atas aturan Allah, tidak harus leka dengan dunia.

Tulisan ini [17:72] membuka mata diri ini untuk melihat dunia dari kacamata Islam yang syumul.

Tulisan ini [35:5] meletakkan diri dalam zon berjaga-jaga dengan dunia agar tidak mudah terpedaya.

Tulisan ini [95:4] tidak akan sia-siakan ciptaanNya yang sebaik-baik kejadian, maka berbaktilah.

Dengan izin Pemilik jiwa,
Mencapai kemucak cinta Ilahi ke syurga hakiki.
Melengkapi sebahagian iman ini. Insya Allah.

Bergelar doktor Islami menuju rahmah nur jannah. InsyaAllah.

AZ-ZIARAH

Blog Archive

 
Blogger Templates