Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Tuesday, January 22, 2008

Arghh...!!~

TENSION!!! he3..cm kelaka pun ade..tension tapi rasa nak ketawa lak..kes serius nih..kene jadi baby-sitter..baby ni asyik nangis je..kakak dia wat hal g pukul budak lagi sorg tuh..budak tu balas balik..ish, penin3.. Ni ada image nak kongsi..x sempat nk taip artikel or info2 lain..nantikan eh =)

"Jangan diuji diri ini jika belum lagi mengenali"

Buat sahabat-sahabat yang rasa gelisah, kecewa dengan diri buat masa ini..ini pesan buat anda, "Usah gelisah, usah kecewa wahai sahabat..kerana perasaan itu lumrah bagi setiap insan..kerana itu jugalah dunia diciptakan..bukan tujuan mengecewakan, tetapi memberi kemanisan selepas keperitan..Sahabat, kesusahan bukan selamanya..Tanpa kesusahan, hidup tiada makna..Keperitan itu jugalah yang akan menganugerahkan sebuah keindahan yang tidak disangka..Maka bersyukurlah wahai sahabat"

Janganlah kita tergolong dalam golongan yang tidak bersyukur kerana sesungguhnya sedikit sekali hamba-hamba ALLAH yang bersyukur. Sedarlah~

Di sini ada ruangan DOWNLOAD, yang menyediakan pelbagai maklumat, ilmu-ilmu yang insyaALLAH boleh dimanfaatkan..khas buat teman2 seperjuangan..Dalam perjalanan menuntut ilmu dunia, jangan lupa BEKALAN untuk kesana k..Uhibbukum fillah wa lillah~

Lagu AZAB ILAHI..agak best untuk ddengar..dengar dengan pemikiran..HA! CAMNE TU?? Ask urself n u got it! Selamat bercuti buat semua pelajar matrikulasi..Khas buat teman2 di KOLEJ MATRIKULASI PERAK..good luck for da result UPS2 =)

0 Buah fikiran:

 

IMPIAN

Tulisan ini [8:53] menyedarkan diri ini bahawa nasib itu kita tentukan atas aturan Allah, tidak harus leka dengan dunia.

Tulisan ini [17:72] membuka mata diri ini untuk melihat dunia dari kacamata Islam yang syumul.

Tulisan ini [35:5] meletakkan diri dalam zon berjaga-jaga dengan dunia agar tidak mudah terpedaya.

Tulisan ini [95:4] tidak akan sia-siakan ciptaanNya yang sebaik-baik kejadian, maka berbaktilah.

Dengan izin Pemilik jiwa,
Mencapai kemucak cinta Ilahi ke syurga hakiki.
Melengkapi sebahagian iman ini. Insya Allah.

Bergelar doktor Islami menuju rahmah nur jannah. InsyaAllah.

AZ-ZIARAH

Blog Archive

 
Blogger Templates